Jeg valgte Sport Plus klasserne
fordi at jeg synes det kunne være
fedt at dyrke sin sport i timen
så man ikke altid sad indenfor
og lavede lektier.
Jeg kan godt lide træningen
fordi vi lærer meget teknik
og vi lærer meget mere
spring og så har vi også
nogle gode trænere.
Jeg synes vi har et godt
fællesskab og vi stoler på
hinanden og vi hepper på
hinanden.
Jeg er glad for at gå i min
klasse fordi vi både er aktive
i pauserne men også nogle
gange i timerne.
Det fede ved Team-Gym er at
man er en del af et fællesskab.
Det er en hold sport hvor man
er afhængig af sine egne
men også andres præstationer.
Ens udvikling kan man i en
positiv vej
blive presset ved, ved at man
har det her fællesskab hvor
man brænder for det og man
kan hjælpe hinanden
med at blive udviklet endnu
mere som gymnast.
Vi laver selvfølgelig ikke kun
gymnastik. Vi lærer også en
masse i skolen.
Jeg udvikler mig ikke kun som
gymnast, men jeg udvikler mig
også i skolen.
Jeg synes mine lærere er rigtig
gode og hjælpsomme og jeg
bliver dygtigere hver dag.
Gymnasterne her på linjen kommer
med
meget forskellige forudsætninger.
Det er derfor vigtigt for os at
vi er med til at skabe
mulighederne og rammerne for
at den enkelte gymnast
kan udvikle sig.
Jeg vil anbefale Sport Plus
klasserne fordi så kan man
få lov til at dyrke sin sport
i skoletiden.